Vývoj na zakázku

100% na míru vám upravíme Smart Reader i jiný náš software pro POHODU
- Co řeknete, to připravíme.
- Představte nám svou vizi a my pro vás na míru upravíme aplikaci Smart Reader i jiný náš software související se systémem POHODA – tak, aby výsledek dokonale odpovídal potřebám vašeho podnikání.

Začínáme tam, kde to ostatní vzdávají
Proč se s námi pustit do vývoje (nejen) Smart Readeru na zakázku?
Úpravám na míru se věnujeme dlouhé roky. Za tu dobu jsme splnili přání desítek různých zákazníků.
Hned na začátku zjistíme vaše potřeby a software jim 100% přizpůsobíme.
Používáme vyšší míru zabezpečení než banky.
V rámci vývoje si poradíme i s výzvami, které jiní vzdávají.
Pracujeme systematicky – nemusíte se obávat chaosu nebo nemilých překvapení.
Při vývoji používáme nejmodernější technologie.
Smart Reader i další software vyvíjíme tak, aby byl rychlý, dostupný a jednoduchý.

Komu jsme Smart Readerem zefektivnili podnikání
„Smart Reader přináší 21. století do reality. Už žádné čtečky čárových kódů, ale skenování QR nebo čárových kódů přímo mobilem. Data se navíc do POHODY přenáší v reálném čase, rychlejší a jednodušší je také inventura. Za obrovské plus považuji možnost zjistit v terénu (např. při výjezdu za zákazníkem) aktuální cenu položky či její dostupnost na skladě. Také mě potěšilo, že nás lidé z bMobile s aplikací Smart Reader důkladně seznámili přes videohovor. Komunikace je velmi dobrá, a to před zakoupením licence i v průběhu používání Smart Readeru.“
Peter Bodorík
jednatel společnosti GARANT MARTIN, s.r.o.
„Aplikace Smart Reader je velmi rychlá, komunikace probíhá pohodlně online a nemusím nic synchronizovat. Právě synchronizace mě u jiných řešení obtěžovala. Když nám dodavatel pošle nesprávný čárový jód, ve Smart Readeru ho snadno opravím a pak už používám správný – a to mě opravdu baví. Také je prima, že při objednávkách můžeme částečně vydávat zboží.“
Martin Mrázek
tabule-flipcharty.cz
„Nejvíc se mi líbí skenování výrobních čísel během příjmu a výdeje zboží. Pracujeme s výrobními čísly o délce až 15 číslic, takže ruční zadávání by bylo zdlouhavé a snadno bych mohla udělat chybu. Teď si jen vyberu položku a skenuji výrobní čísla, vše ostatní Smart Reader udělá za mě. Velké plus je i to, že příjem nebo výdej nemusím dělat nadvakrát. Není potřeba do telefonu zapisovat, co jsem ve skladu přijala, nebo vydala a potom to na počítači zadávat do POHODY. Stejně tak nemusím neustále běhat mezi skladem a kanceláří, celkově ušetřím čtvrtinu až třetinu času.“
Adela Černá TECHKLIMA, s.r.o.
Jak vývoj Smart Readeru na zakázku probíhá
Naše spolupráce s klienty se mírně liší podle toho, jaké mají cíle, základní kroky ale zůstávají stejné.
Spojíme se s vámi na online schůzce, kde zjistíme vaše potřeby a aktuální situaci (například současné procesy ve firmě).
Specifikujeme si, jak Smart Reader upravit tak, aby 100% odpovídal potřebám vašeho podnikání. Pokud však hned na začátku nemáte konkrétní představu o finální podobě řešení, nic se neděje – postupně začneme pracovat na prvních úkolech a v průběhu času si s vámi dle situace specifikujeme případné další kroky.
Jakmile si společně schválíme zadání, nachystáme vám cenovou nabídku.
Po odsouhlasení cenové nabídky vám v dohodnutém termínu připravíme beta verzi aplikace.
Beta verzi aplikaci otestujete, a když to bude potřeba, provedeme požadované úpravy.
Provedeme závěrečné testování aplikace a následně vám ji předáme hotovou.


Máte otázku?
Jsme tu pro vás!
Neváhejte a napište nám přes kontaktní formulář.
Co nejrychleji odpovíme!
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.