Modul Tvorba dokladů

Vytvářejte doklady automaticky během několika vteřin přímo v mobilu

  • Ztrácíte čas vytvářením dokladů a vypisujete na ně údaje ručně?
  • S modulem Tvorba dokladů ve Smart Readeru je připravíte za pár sekund.

S čím vám modul Tvorba dokladů pomůže

Nechte Smart Reader, aby starosti s přípravou dokladů vyřešil za vás.

Tvorba dokladů na pár kliknutí

V aplikaci Smart Reader doslova na pár kliknutí vytvoříte doklady jako objednávky, příjemky, výdejky, výrobní listy nebo prodejky. Rychlost je blesková – například tvorba výdejky a příjemky s okamžitým uložením do systému POHODA trvá jen čtvrtinu sekundy.

l

Automatické vyplňování údajů

Koho by bavilo pořád dokola vyplňovat stejné kolonky. Ve Smart Readeru vyhledáte údaje o dodavateli, odběrateli, středisku, činnosti nebo zakázce a jedním kliknutím je automaticky přidáte na doklad. Pokud dodavatel nebo odběratel ve svém záznamu v POHODĚ uvede středisko, činnost nebo zakázku, systém je přidá automaticky.

Chytré přidávání zboží na doklad

Ani údaje o zboží na doklad nemusíte vypisovat ručně. Pomocí Smart Readeru během zlomku vteřiny naskenujete čárový nebo QR kód položky, a tím ji na doklad přidáte. Nejenže zrychlíte proces tvorby dokladu, ale také eliminujete překlepy a chyby. Pokud zboží v systému Pohoda nemá čárový kód vyplněný, stačí ho naskenovat a přiřadit.

Automatické sdružování stejných produktů

Pokud naskenujete více stejných produktů, systém je automaticky spojí do jednoho záznamu. Nebude se tak topit ve stovkách nepřehledných záznamů, ale pro každý produkt uvidíte jeden souhrnný. Zároveň nemusíte položky upravovat a slučovat ručně.

Vrácení zboží bez změny vážené nákupní ceny

Když zboží výdejkou se záporným množstvím vrátíte zpět do skladu, Smart Reader zajistí, že se toto přijetí nezapočítá do výpočtu průměrné nákupní ceny. Jinak řečeno: vrácené zboží neovlivní váženou nákupní cenu skladové zásoby.

Automatické ukládání rozpracovaných dokladů

Máte rozpracovaný doklad a potřebujete rychle někam odběhnout? Žádný problém, doklady se v průběhu tvorby automaticky ukládají do mobilu, takže o rozpracovaná data nepřijdete a můžete se k nim kdykoliv vrátit.

Co o Smart Readeru říkají naši zákazníci

Nejvíc se mi líbí skenování výrobních čísel během příjmu a výdeje zboží. Pracujeme s výrobními čísly o délce až 15 číslic, takže ruční zadávání by bylo zdlouhavé a snadno bych mohla udělat chybu. Teď si jen vyberu položku a skenuji výrobní čísla, vše ostatní Smart Reader udělá za mě. Velké plus je i to, že příjem nebo výdej nemusím dělat nadvakrát. Není potřeba do telefonu zapisovat, co jsem ve skladu přijala, nebo vydala a potom to na počítači zadávat do POHODY. Stejně tak nemusím neustále běhat mezi skladem a kanceláří, celkově ušetřím čtvrtinu až třetinu času.

Adela Černá TECHKLIMA, s.r.o.

Smart Reader vám rádi přizpůsobíme na míru

Potřebujete modul Tvorba dokladů nebo jinou část Smart Readeru přizpůsobit specifickým potřebám svého podnikání? Postaráme se o to.
Rádi s vámi probereme podrobnosti a připravíme vám řešení na míru. Stačí si s námi domluvit nezávaznou online konzultaci ZDARMA.

Máte otázku?

Jsme tu pro vás!

Neváhejte a napište nám přes kontaktní formulář.

Co nejrychleji odpovíme!

 

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.