Modul Zpracování dokladů

Zjednodušte si práci s objednávkami, příjemkami i výdejkami 

  • Není nic horšího než naštvaný zákazník, jehož objednávka vám zapadla v systému.
  • Díky modulu Zpracování dokladů ve Smart Readeru budete mít všechny doklady pod kontrolou – ušetříte si čas i nervy a zvýšíte spokojenost svých zákazníků.

S čím vám modul Zpracování dokladů pomůže

Konečně pocítíte, jaké to je mít čistou hlavu a nepřemýšlet nad každým dokladem.

Rychlé vytvoření příjemky nebo výdejky

Nemusíte zapínat počítač ani tiskárnu. Díky Smart Readeru vytvoříte příjemky, výdejky i další doklady přímo v mobilní aplikaci – ať už přebíráte zboží od dodavatele nebo připravujete zboží k odeslání pro zákazníka. Zabere to jen čtvrtinu sekundy a doklad se automaticky uloží do systému POHODA.

Přehled o nezpracovaných objednávkách

Míváte v objednávkách chaos a občas vám nějaká zapadne? Se Smart Readerem už se to nestane – v mobilu budete mít přehled o nezpracovaných objednávkách. Na jednom místě uvidíte seznam nevyřízených položek, takže vám žádná neproklouzne mezi prsty. Až objednávku vyřídíte, automaticky ze seznamu nezpracovaných zmizí. Snadno si zobrazíte i zpracované položky.

Vystavení navazujícího dokladu

Už jste objednávku zkontrolovali a potřebujete k ní vystavit navazující doklad? Smart Reader to zařídí. U vydané objednávky vám automaticky vytvoří příjemku, u přijaté objednávky naopak výdejku nebo třeba fakturu.

Online synchronizace objednávek

Na jedné objednávce může klidně pracovat několik členů týmu najednou, protože rozpracované objednávky se ve Smart Readeru v reálném čase synchronizují (aktualizují). Samozřejmostí je automatické ukládání provedených změn.

Snadné filtrování objednávek

Jak zobrazit jen objednávky, se kterými potřebujete pracovat? Na pár kliknutí pomocí filtrů. Tyto filtry objednávek se vytváří v systému POHODA a následně je můžete používat ve Smart Readeru.

Seřazení položek podle potřeby

Aby byl váš přehled o objednávkách ve Smart Readeru dokonalý, nechte si položky objednávky seřadit podle aktuální potřeby. Typickým příkladem je seřazení podle umístění na skladu – skladníkovi to ušetří kroky a objednávku rychleji připraví k odeslání.

Co o Smart Readeru říkají naši zákazníci

Aplikace Smart Reader je velmi rychlá, komunikace probíhá pohodlně online a nemusím nic synchronizovat. Právě synchronizace mě u jiných řešení obtěžovala. Když nám dodavatel pošle nesprávný čárový jód, ve Smart Readeru ho snadno opravím a pak už používám správný – a to mě opravdu baví. Také je prima, že při objednávkách můžeme částečně vydávat zboží.

Martin Mrázek

tabule-flipcharty.cz

Smart Reader vám rádi přizpůsobíme na míru

Potřebujete modul Zpracování dikladů nebo jinou část Smart Readeru přizpůsobit specifickým potřebám svého podnikání? Postaráme se o to.
Rádi s vámi probereme podrobnosti a připravíme vám řešení na míru. Stačí si s námi domluvit nezávaznou online konzultaci ZDARMA.

Máte otázku?

Jsme tu pro vás!

Neváhejte a napište nám přes kontaktní formulář.

Co nejrychleji odpovíme!

 

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.