Časté dotazy

Odpovědi na časté dotazy
- Není vám ohledně Smart Readeru cokoliv jasné?
- Níže najdete odpovědi na nejčastější otázky.

O aplikaci
Bude Smart Reader kompatibilní s mou verzí Pohody?
Než si Smart Reader objednám, chtěl/a bych nejdřív vidět, jak funguje. Můžete mi ho předvést?
Ano, aplikaci vám rádi ukážeme a vysvětlíme, jak může pomoci vašemu podnikání. Nezávaznou bezplatnou konzultaci si rezervujete tak, že nám napíšete přes kontaktní formulář.
Dokážete Smart Reader přizpůsobit potřebám naší firmy?
Určitě, stačí nám říci, jaké máte představy a vytvoříme pro vás řešení na míru. Zakázkovým úpravám softwaru, který souvisí nejen se systémem POHODA, se věnujeme dlouhá léta. Další podrobnosti najdete v sekci Vývoj na zakázku nám napište přes kontaktní formulář.
Zvládneme Smart Reader používat?
Ano, Smart Reader je intuitivní aplikace navržena tak, aby ji zvládl používat opravdu každý. Když si přeci jen s něčím nebudete vědět rady, stačí zavítat do sekce Podpora, nebo nám napsat o pomoc.
Budu mít ve Smart Readeru k dispozici všechny jeho moduly?
Ano, ať už si objednáte kterýkoliv tarif, budete mít k dispozici moduly Zásoby, Tvorba dokladů, Zpracování dokladů, Prodej a Inventura.
Je Smart Reader kompatibilní s cloudem iPodnik, případně s jiným cloudem?
Ano, aplikaci můžete bez problémů používat i v cloudovém řešení iPodnik, ale i v jiných. Smart Reader je s iPodnikem plně kompatibilní a otestovaný, instalace probíhá snadno jako plugin. Stačí napsat na technickou linku podpora@ipodnik.cz, pak už jen aktivujete předplatné a máte hotovo.
Objednávka a instalace
Jak si mám aplikaci Smart Reader objednat?
Objednávku provedete na pár kliknutí online na této stránce. Vyberete si tarif, odešlete objednávku a stáhnete aplikaci z App Store, nebo Google Play.
Pak už si jen stačí stáhnout Smart Reader Server (dostupné pro Windows) a rovnou můžete aplikaci používat 14 dní zdarma.
Mohu kdykoliv změnit svůj tarif?
Ano, tarif si můžete kdykoliv potřeb změnit. Stačí nás kontaktovat a rádi vám se změnou tarifu pomůžeme.
Nevím si rady s výběrem tarifu. Co mám dělat?
Pokud nevíte, který tarif pro vás bude ideální, neváhejte nám napsat přes kontaktní formulář. Rádi se s vámi spojíme a poradíme vám.
Nabízíte Smart Reader na zkoušku zdarma?
Ano, Smart Reader můžete používat 14 dní zdarma a vyzkoušet si tak všechny jeho funkce.
Co se stane po uplynutí 14denní zkušební doby Smart Readeru?
Pokud se rozhodnete Smart Reader využívat i po zkušební době, stačí do splatnosti uhradit zálohovou fakturu za vybraný tarif (dostanete ji od nás hned po objednávce Smart Readeru).
Pokud se rozhodnete Smart Reader po zkušebním období dále nevyužívat, nemusíte nic dalšího řešit. Budeme každopádně rádi, když nám dáte jakoukoliv zpětnou vazbu.
Mohu Smart Reader získat se slevou?
Ano, pokud si zvolíte tarif s předplatným na 3 roky, ušetříte oproti měsíčním platbám více než 30 % z celkové ceny. Je to ideální řešení pro firmy, které hledají dlouhodobé a cenově výhodné řešení.
Jakými metodami mohu za Smart Reader platit?
Za využívání Smart Readeru můžete platit bankovním převodem, kartou, ale také pomocí Apple Pay a Google Pay.
Jak mám aplikaci Smart Reader nainstalovat?
Kompletní návod, jak nainstalovat a začít používat Smart Reader, najdete v sekci Podpora.
Zabezpečení a řešení problémů
Budou naše data dostatečně zabezpečená?
Co když při instalaci nebo používání Smart Readeru narazím na jakýkoliv problém?
V žádném případě vás nenecháme ve štychu. Buď můžete využít návody a rady v sekci Podpora, nebo s námi problém probrat – v ceně tarifu jsou zahrnuty 2 hodiny konzultací, případně technické podpory (platí v případě ročního a 3letého předplatného).

Nenašli jste odpověď na svou otázku?
Jsme tu pro vás!
Neváhejte a napište nám přes kontaktní formulář.
Co nejrychleji odpovíme!
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.